MG i Autovidal com a patrocinadors d’una edició del certamen de Tapalma, van acollir dimarts passat 23 de Novembre la presentació de la tapa i del còctel guanyadors així com la tapa especial.
Aprofitant tal ocasió es va presentar també la nova marca MG en les instal·lacions d’Auitovidal de Gran Via Asima 32, una aposta que incrementa el portfolio de producte híbrid i elèctric del Grup.
La britànica i icònica Morris Garage (MG), tot un referent en el món de l’automòbil, va anunciar en 2020 el seu retorn a Espanya en 2021. Aquest retorn ve recolzat pel gegant xinès SAIC que desembarca amb una potent aposta per la mobilitat sostenible amb una gamma de producte basada en dos models 100% elèctrics i amb autonomies de més de 400Km, un model híbrid endollable i des d’aquest mes de novembre amb una versió gasolina. Un producte innovador, amb un aspecte esportiu, amb interiors espaiosos i confortables. Cotxes intel·ligents, dotats d’una altíssima tecnologia i a uns preus molt accessibles.
Durant l’acte, els més de 150 convidats van poder degustar les tapes guanyadores del restaurant Rosa de la Mar, or en Tapa TaPalma per la seva creació «Bunyol fregit a Corea»; el restaurant Arrocería El Pont, or en Tapa Temàtica gràcies a «Coca-Nnoli«, i Katagi Blau, or en la categoria de còctels per la seva creació «Tanjo El Naixement».
Tapalma com a esdeveniment i concurs dinamitzador de la gastronomia local coincideix amb els valors que representa Autovidal, referent en automoció a Mallorca des de 1921 i amb un fort suport a esdeveniments culturals i innovadors com el del certamen

Deja una respuesta